دانلود پروژه سیستم مدیریت فروش برای درس مهندسی نرم افزار - word و MDLپروژه سیستم مدیریت فروش برای رشته کامپیوتر و درس مهندسی نرم افزار را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. مهندسی نرم افزار طراحی،برنامه نویسی، توسعه، مستند سازی و نگهداری نرم افزار با بکارگرفتن روشهای فنی و عملی از علوم کامپیوتر ، مدیریت پروزه ، مهندسی ، محدوده کاربرد، طراحی رابط، مدیریت تجهیزات دیجیتال و سایر زمینه‌ها است.این پروژه مربوط به درس آزمایشگاه مهندسی نرم افزار میباشد که شامل سناریو، جداول مربوطه و فایل رشنال رز برای یک سیستم مدیریت فروش میباشد.شما هم اکنون میتوانید این پروژه را با لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دریافت کنید.

سناریوی پروژه به شرح زیر است:

– مشتری تقاضای خرید محصولات مورد نظر خود را طی تماس تلفنی ، یا از طریق مسئول بازاریابی و یا مراجعه حضوری به واحد بازرگانی اعلام می دارد.

– مسئول فروش پس از بررسی موجوی انبار اقدام به صدور ثبت سفارش نموده و ثبت سفارش مذکور را برای مسئول مالی بازرگانی ارسال می نماید.

– مسئول مالی بازرگانی ، وضعیت حساب مشتری را بررسی نموده و با توجه به سقف اعتبار وی اظهار نظر خود را به مدیریت بازرگانی ارسال می نماید.

– مدیر بازرگانی در مورد ارسال سفارش تصمیم گیری نموده و به مسئول فروش ابلاغ می نماید.

– مسئول فروش ، ثبت سفارش تأیید شده را جهت ارسال محصول به انبار می فرستد و هماهنگی لازم را با باربری انجام می دهد.

– انباردار مطابق ثبت سفارش محصول مورد نظر را برای مشتری ارسال کرده و مدارک لازم را صادر و برای واحد بازرگانی ارسال می نماید.

– مسئول مالی بازرگانی فاکتور محصولات ارسالی را صادر و برای مشتری ارسال می نماید.

– مسئول فروش تأییدیه رسید محصولات را از مشتری اخذ و آن را ثبت می نماید.

قیمت: 4000 تومان (پرداخت با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب امکانپذیر است)

بعد از پرداخت لینک دانلود نشان داده شده و به ایمیلتان نیز فرستاده خواهد شد.

قبل از خرید لطفا بر روی راهنمای خرید کلیک نمایید.

[zarinpalpaiddownloads id=”327″]

دانلود پروژهای مهندسی نرم افزار