با عرض سلام و احترام به تمامی دوستان

کاربران گرامی‌ لطفا موارد زیر را مطالعه فرمائید تا با شرایط و خدمات سایت دانلود برتر بیشتر آشنا شوید.

تمامی فعالیت‌های سایت دانلود برتر تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می‌باشد. در همین راستا کاربر نیز موظف است به قوانین مربوط به کاربر در فضای مجازی نیز پایبند باشد. از این رو سایت دانلود برتر نیز خود را موظف می‌داند تا بیش از پیش خدماتی مناسب و در خور شایسته برای شما کاربران را فراهم آورد. و جابگوی تمامی مشتریان خود بصورت 24 ساعته باشد. محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای سایت دانلود برتر محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند. همچنین سایت دانلود برتر بعد از هر بار به روزرسانی خبری مبنی بر تغییرات در این صفحه را در قسمت اخبار منتشر خواهد کرد.

شرایط و قوانین بخش تبلیغات:

شرایط و تعهدات:

– آگهی دهنده در قبال محتوای تبلیغ خود کاملاً مسئول بوده و چنانچه منجر به ضرر و زیان و یا شکایت از جانب کاربران به واسطه خدمات نا مطلوب تبلیغ شده در سایت شود، دانلود برتر مختار است تا پاسخگویی آگهی دهنده نمایش تبلیغ را به صورت معلق در آورد.
– در طول دروه تبلیغ آگهی دهنده حق تغییر محتوای صفحه لینک داده شده به گونه ایی که متفاوت با آنچه در شروع دوره تبلیغ خود باشد را ندارد.
– از درج کد تبلیغاتی، Iframe و به صورت کلی آگهی با محتوایی خارج از سایت معذور هستیم.فقط بنر قبول میکنیم. و اگهی رندوم Iframe قبول نمیشود.
– در صورت قطع سرویس دهی دانلود برتر  (Down Time) به میزان قطع بودن به دوره تبلیغ آگهی دهنده اضافه خواهد شد.
– هزینه تبلیغات دوره ایی به صورت کامل در ابتدا دوره دریافت می شود.

مواردی که از درج آگهی آن ها معذور هستیم:
– تبلیغات شبکه ها و سایت های کسب در آمد براساس کلیک (Pay Per Click) یا همکاری اشتراکی
گروههای ایمیل (مانند گروه های یاهو) و هر گونه بانک اطلاعات ایمیل ها و شیوه های جذب ایمیل کاربران یا ارسال ایمیل به صورت انبوه
– سایت هایی که فعالیتی مشابه با سایت دانلود نرم افزار دارند یا به نحوی چنین سایتی را تبلیغ می کنند.
– شبکه ها و هرگونه سایت مرتبط با تجارت هرمی
– سایت هایی در زمینه انتشار موزیک و یا فیلم های غیر مجاز یا بدون مجوز از وزارت ارشاد فعالیت می کنند.
– هرگونه آگهی و تبلیغی که باعث وهم بازدیدکنندگان و ارائه اطلاعات غیر واقعی به کاربران سایت شود.
– سایت هایی که به نحوی محتوای سایت های فیلتر شده توسط نهادهای ناظر بر اینترنت در ایران در اختیار کاربران قرار می دهند یا آن ها را تبلیغ می کنند.
– بنرهایی که از تصاویر ترسناک یا دلخراش استفاده می کنند و همچنین هرگونه بنری که از تصاویر زنان استفاده ابزاری کرده باشد.
– تبلیغ فروشگاه های، فروش محصولات زناشویی، روش های عبور از فیلتر و محصولات غیر مجاز
– تبلیغ فروشگاه های فاقد نماد اعتماد الکترونیکی eNamad.

قوانین و مقررات بخش های سایت و خرید فایل:

ارائه بهترین مطالب : این سایت خود را موظف می داند در ارائه مطالب کلیه استانداردها را رعایت نموده و محصولات خود را با کیفیت و کمیت مناسبی در اختیار کاربران و مشتریان خود قراردهد.

پرداخت آنلاین: کاربر پس از انتخاب کالا و ثبت سفارش و انتخاب درگاه، وارد درگاه بانک مربوطه میشود و پس از اتمام عملیات بانکی‌ به صفحه مورد نظر جهت دانلود بصورت اتوماتیک هدایت می شود. برای خرید به این روش شما باید از قبل رمز دوم کارت بانکی‌ خود را در دسترس داشته باشید. در صورت عدم پاسخگویی از طرف بانک، میتوانید با تلفن و یا از طریق پست الکترونی یا تیکت به پشتیبانی، ما را از مشکل پیش آماده مطلع سازید. در صورت نیاز، به شما شماره حساب یا شمارهٔ ۱۶ رقمی‌ کارت‌های عضو شتاب داده میشود تا خرید شما با سرعت بیشتری مراحل خود را طی‌ کند .

نظرات باید در چارچوب اصول زیر باشد:

1- در بخش نظرات سایت هرگونه توهین و استفاده از کلمات دور از شرع اسلامی و همچنین استفاده از زبان های بیگانه هرگز تایید و پاسخ داده نمیشود. لطفا نظرات خود را بضورت شفاف و خوانا نوشته تا در سریع ترین زملن ممکن ، همکاران ما به دیدگاه شما پاسخ دهند.

2- فقط در مورد همان کالا یا مطلب نظرات خود را بیان نمائید.

3- از هرگونه توهین، استفاده از الفاظ رکیک و تبلیغ فروشگاهای دیگر جدا خوداری نمائید.

4- اگر سوالی که کاربر در رابطه با محصول می‌پرسد، نیاز به توضیح بیشتر داشته باشد، جداگانه و با ارسال ایمیل به ایشان پاسخ داده میشود.

5- برای ارسال نظر، نشانی ایمیل صحیح ارسال کننده نظر الزامی می‌باشد.

6- اگر نظری بر خلاف اصول و چارچوب مقررات سایت باشد، از طریق ایمیل به کاربر هشدار داده میشود.

7- اگر نظر کاربر با بخش مورد نظر همخوانی نداشته باشد، پس از پاسخگویی، آن نظر به بخش مرتبط با آن قسمت ارسال خواهد شد.

قوانین و مقررات مشتری پس از دریافت فایل خریداری شده:

 – خدمات و محتویات وب سایت، نظیر پروژه ، جزوات و مقالات و… تنها برای استفاده شخصی و و بالابردن علم و دانش شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند. در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید. استفاده از محتویات سایت دانلود برتر برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وب سایت مجاز است.

مسئولیت سایت دانلود برتر نسبت به تمامی مشتریان خود:

سایت دانلود برتر خود را موظف میداند تا بصورت 24 ساعته پاسخگوی مشکلات مشتریان خود باشد تا محصولات با کیفیت در اختیار کاربران خود قرار دهد و در صورت نارضایتی مشتری از فایل های خریداری شده ، سایت دانلود برتر خود را موظف میداند تا فایل های دیگری را بصورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهد تا رضایت مشتری را جلب نماید. همچنین ما خود را موظف میدانیم که اگر کاربر پس از خرید و پرداخت فایل دچار انصراف شد و یا از محصولات ما ناراضی بود. مبلغ پرداختی را به حساب مشتری برگشت دهیم. لازم به ذکر است که کلیه محصولات فروشی سایت دانلود برتر گارانتی بازگشت وجه دارد.

چگونه میتوانید سوالات بیشتر خود را بپرسید؟

شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سوالات خود را در مورد محصولات (فایل های فروشی) یا سوالات مربوط به بخش های مختلف سایت را از ما بپرسید و ما حتما به شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما ارسال کنید. با تشکر از همراهیتان