سایت دانلود بـرتـــــر

آخرین به روزرسانی این صفحه: 2018/12/04
» نمایش دسته بندی مطالب
توجه: چنانچه اثری از شما در سایت قرار گرفته و رضایت ندارید میتوانید از قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا اثر شما از سایت حذف شود

لیست مطالب صفحه اصلی

دانلود جزوه جداسازی و شناسایی ترکیبات آلی (پیام نور) – 225 صفحه PDF

دانلود جزوه جداسازی و شناسایی ترکیبات آلی (پیام نور) - 225 صفحه PDFجزوه ای از رشته مهندسی شیمی (شیمی آلی) درباره جداسازی و شناسایی ترکیبات آلی (پیام نور) – با فرمت PDF پی دی اف را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. چنانچه مولکولها یا یونهای ترکیب حل شونده بین مولکول های حلال پخش شود فرآیند انحلال صورت پذیرفته است. جداسازی و شناسایی ترکیبات آلی – مولف طیبه پرتوی میباشد. شما هم اکنون می توانید این جزوه را بصورت فایل پی دی اف با لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دانلود کنید.

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون – 40 صفحه PDF

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون - 40 صفحه PDFگزارش کارآموزی از رشته مهندسی شیمی در شرکت بهره برداری نفت و گازون مارون را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر اساس برنامه های مدون متکی بر مطالعات و ارزیابی مخازن نفتی و هماهنگی با برنامه های وزارت نفت، تولید و استحصال نفت خام بیش از پنجاه میدان نفتی را به انجام می رساند. نفت تولیدی در واحدهای بهره برداری، فرآورش گردیده و گاز همراه آن جدا می شود. بخشی از نفت خام تولیدی به پالایشگاه های کشور و مابقی به سمت پایانه صادراتی خارک هدایت می شود. این گزارش در فایل pdf بدون تبلیغات سایت آماده شده است و شما هم اکنون میتوانید این گزارش کارآموزی را با لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دریافت کنید.

دانلود جزوه شیمی عمومی 1 – 2 (چارلز مورتیمر) – پی دی اف PDF

دانلود جزوه شیمی عمومی 1 - 2 (چارلز مورتیمر) - پی دی اف PDFجزوه ای از رشته مهندسی مواد و انرژی درباره شیمی عمومی 1 – 2 (چارلز مورتیمر) – PDF را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. جزوه شیمی عمومی که از طریق سایت دانلود برتر ارائه شده است، گزیده ای از مباحث مهم کتاب شیمی عمومی نوشته چارلز مورتیمر (Charles-E-Mortimer) است که یکی از مهمترین منابع این درس جهت استفاده دانشجویان دروس مهندسی است. این جزوه شامل: تعریف شیمی، محاسبات شیمیایی، نظریه اتمی دالتون، ایرادات نظریه اتمی دالتون و …. است. جزوه ی شیمی عمومی 2 دانشگاه، بر اساس کتاب شیمی عمومی 2 نوشته ی چارلز مورتیمر است. این جزوه شامل 4 فصل اساسی است که شامل: نظریه های اسید و باز، تعادل های یونی، ترمودینامیک و الکتروشیمی می باشد و در 89 صفحه تدوین و ویرایش شده است. شما هم اکنون میتوانید این جزوه را با لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دریافت کنید.

دانلود حل المسائل شیمی عمومی جلد 2 چارلز مورتیمر

دانلود مقاله و تحقیق درباره الکل و مضرات آن – Word ورد

دانلود مقاله و تحقیق درباره الکل و مضرات آن - Word وردامروز برای شما دوستان مقاله ای در ارتباط با الکل و مضرات آن بر سلامتی آماده کرده ایم.اصطلاح الکل به گروه وسیعی از مولکول‌های آلی اطلاق می‌شود که یک گروه هیدروکسیل  (-OH) پیوسته به اتم کربن اشباع شده است اتیل الکل که گاهی الکل نوشیدنی هم نامیده می‌شود برای خوردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. طعم و مزه مشخص مشروبات الکلی مختلف،‌ حاصل روش‌های تولید آنها است، که در محصول نهایی به پیدایش متجانس‌های مختلف می‌انجامد، هرچند متجانس‌ها ممکن است اثرات روان گردان متفاوت بر مشروبات الکلی مختلف ببخشد، این تفاوت‌ها عملا در مقایسه با اثر خود اتانول جزئی است. لذا بر حسب اندازه‌های متوسط مشروب‌ها، پزشک می‌تواند تخمین بزند که یک پیمانه مشروب، سطح الکل خون یک شخص 150 پوندی را 15 تا 20 میلی‌گرم در دسی لیتر بالا می‌برد، تقریبا غلظت الکلی است که یک فرد معمولی می‌تواند در هر ساعت متابولیزه کند. شما هم اکنون میتوانید این جزوه را بصورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دریافت کنید.

دانلود تحقیق و مقاله درباره صابون و ویژگی های آن رشته شیمی – Word ورد

دانلود تحقیق و مقاله درباره صابون و ویژگی های آن رشته شیمی - Word وردامروز برای شما دوستان محترم سایت مقاله ای در رابطه با صابون و ویژگی های آن برای رشته شیمی آماده دانلود کرده ایم. صابون یکی از مواد شوینده است که معمولا از نمک‌ های سدیم یا پتاسیم و اسیدهای چرب گوناگون ساخته می‌شود. صابون باید دارای رنگ و ترکیب یکنواختی بوده و بصورت قالب محکم و بدون بوی نا مطبوع باشد و هنگامی که در آب سرد حل می شود باید قدرت پاک کنندگی خوبی داشته باشد. شما هم اکنون میتوانید این مقاله را از سایت دانلود برتر و با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود تحقیق و مقاله درباره فلزات سنگین برای رشته شیمی و متالوژی – Word و PDF

دانلود تحقیق و مقاله درباره فلزات سنگین برای رشته شیمی و متالوژی - Word و PDF

تحقیق و مقاله ای از رشته متالوژی و شیمی درباره فلزات سنگین را برای درس روش های تولید برای دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. علاوه بر کربوهیدرات‌ها، لیپیدها، اسیدهای آمینه و ویتامین‌ها برخی از فلزات سنگین برای فعالیت بیولوژیکی سلول‌ها ضروری می‌باشند. برخی از فلزات مانند آهن برای زندگی جنبه حیاتی داشته و گروهی دیگر مانند مس و روی و سرب به مقدار جزئی برای فعالیت آنزیم‌ها ضروری هستند. این فلزات به علت داشتن وزن اتمی‌بالا فلزات سنگین نامیده می‌شوند. چنانچه میزان ورود این فلزات ضروری به بدن بیش از حد مورد نیاز باشد باعث ایجاد مسمومیت می‌شوند. فلزات سنگین غیر ضروری و یا فلزات سمی‌نیز در بدن آثار سمی‌تولید می‌نمایند، به طور کلی فلزات سنگین موجود در محیط زیست یک خطر بالقوه برای موجودات زنده به شمار می‌آیند.  شما هم اکنون میتوانید این مقاله را بصورت لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دریافت نمایید.

دانلود مقاله درباره مفاهیم کلی آندایزینگ آلومینیوم برای رشته متالوژی و شیمی – Word و PDF

دانلود مقاله درباره مفاهیم کلی آندايزينگ آلومينيوم برای رشته متالوژی و شیمی - Word  و PDF

پروژه و مقاله ای از رشته متالوژی و شیمی درباره مفاهیم کلی آندایزینگ آلومینیوم را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. به مجموعه عملیاتی که با تشکیل یک لایه نازک اکسیدی بر روی قطعات آلومینیومی باعث افزایش سختی ، مقاومت در برابر خوردگی، ایجاد نمای تزئینی و تغییر برخی از خصوصیات فیزیکی آنها میگردد آندایزینگ اطلاق می شود. مکانیزم کلی عمل بدین صورت است که جریان مستقیم برق از مایع الکترولیت مناسبی می گذرد که در آن آلومینیوم آند بوده و فلز مناسب دیگری کاتد می باشد. در این صورت بر سطح آلومینیوم لایه نازکی از اکسید ایجاد می گردد که ضخامت آن به عوامل گوناگونی بستگی دارد. شما هم اکنون میتوانید این مقاله را بصورت لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دریافت نمایید.

دانلود پروژه طرح توجیهی و کارآفرینی تولید اسپری حشره کش – Word ورد

دانلود پروژه طرح توجیهی و کارآفرینی تولید اسپری حشره کش - Word وردپروژه کارآفرینی از رشته شیمی درباره طرح توجیهی و کارآفرینی تولید اسپری حشره کش را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. اسپری حشره کش با عملکرد سریع، ساده و بی خطر حشرات پرنده (مگس، پشه و …) را از بین می برد. این کالا از جمله کالاهایی است که برای مصون نگهداشتن محیط زندگی، کار و عمدتاً فضاهای سربسته و محصور از وجود حشرات مزاحم بکار گرفته می شود. با اسپری کردن به صورت مستقیم، حشرات بلافاصله از بین می روند. اسپری حشره کش با از بین بردن حشرات به صورت بسیار سریع در محل، مانع تکثیر آن ها می شود. این کالا معمولاً اثری طولانی دارد. انواع مار کها و گونه های مختلف آن در بازار موجود است. شایان ذکر است که در این طرح اسپری حشره کش کل انواع اسپری حشرات ( سوسک، مورچه، پشه، مگس و … ) را شامل می شود. این پروژه در دو فایل word و pdf آماده شده است و شما هم اکنون میتوانید این پروژه را با لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دریافت کنید.

گفتگو با پشتیبانی سایت دانلود برتر