راهنمای خرید فایل های فروشی سایت دانلود برتر

با سلام و احترام دوستان سایت دانلود برتر. بنا به درخواست زیاد شما کاربران عزیز برای گذاشتن بخش راهنمای خرید از فایلها و سوالات پیش از خرید ، ما تصمیم گرفتیم امروز برای راحتی شما دوستان آموزش کامل خرید از سایت رو با روش آسان برای شما دوستان آموزش بدهیم. همچنین در آخر آموزش تصویری ما به سوالات شما که قبل از خرید پرسیدید پاسخ کامل داده ایم تا با خیال راحت و رضایت فایل های خودرا بصورت کاملا امن و آسان در عرض کمتر از 2 دقیقه پرداخت کرده و بلافاصله دریافت کنید. همچنین یک خبر خوب برای مشتریانی که فایلهای زیادی خریداری کرده اند داریم. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

طریقه خرید و دانلود فایلهای فروشی سایت دانلود برتر  :

1- برای خرید فایل مورد مورد نظر روی دکمه دانلود کلیک نمایید.

راهنمای خرید فایل های فروشی سایت دانلود برتر

2- بعد از زدن دانلود کادری باز میشود و از شما نام و نام خانوادگی – شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل را میپرسد. دقت کنید که آدرس ایمیل خود را بصورت صحیح و بدون www وارد نمایید. و اگر ایمیل ندارید میتوانید در سایت های جمیل و یاهو ایجاد نمایید. یا پس از پرداخت مبلغ، درخواست کنید که فایل را به پیام رسان تلگرامتان ارسال نماییم. بعد از پر کردن فیلد ها دوباره روی دانلود کلیک کرده و منتظر باشید تا به درگاه پرداخت بانک سامان وارد شوید.

توجه داشته باشید که این اطلاعات تنها برای ذخیره در سیستم ما برای ارسال خودکار لینک دانلود به شما کاربرد دارد. در صورتی که شما تقاضای ارسال مجدد لینک دانلود را داشته باشید از طریق شماره تلفن و ایمیل به شما خبر داده خواهد شد. نوشتن ایمیل الزامی میباشد.

 

راهنمای خرید فایل های فروشی سایت دانلود برتر

3- بعد از وصل شدن به درگاه پرداخت بانک پاسارگاد یا سامان یا پارسیان شرکت زرین پال ، شما باید اطلاعات کارت بانکی خودرا وارد نمایید.

شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت
رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم ( لازم به توضیح است که رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است. در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید:
– اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده­اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید.
–  به شعبه بانک خود مراجعه و درخواست رمز خرید اینترنتی کنید

CVV2 (شماره درج شده در پشت یا روی کارت که معمولا 3 یا 4 رقمی است)
تاریخ انقضای کارت
– گزینه ایمیل اختیاری بوده ولی اگر میخواهید رسید خرید شما به ایمیلتان فرستاده شود، آن را هم بنویسید.
کد امنیتی را در محل مورد نظر تایپ کنید.
– در آخر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید.

 

4 – بعد از پرداخت به صفحه رسید پرداخت موفق هدایت میشوید که در آنجا میتوانید اطلاعات تراکنش موفق خودرا مشاهده نمایید. بعد از 7 ثانیه شما به صفحه دانلود هدایت میشوید. اگر میخواهید زودتر به صفحه دانلود بروید روی دکمه تکمیل خرید و انتقال به سایت پذیرنده کلیک نمایید.

5 – در آخر شما به صفحه دانلود هدایت میشوید و با کلیک روی دکمه Download Now میتوانید فایل مورد نظر خود را دریافت یا دانلود نمایید.

6 – لازم به توضیح هست که شما میتوانید برای دانلود فایل مورد نظر از یک نرم افزار مدیریت دانلود مثل Internet Download Manager استفاده کنید.

7- فایل های فشرده شده را میتوانید با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کرده و یا مشاهده نمایید.

8 – رمز کلیه فایلها در صورت لزوم عبارت www.dlbartar.com میباشد. دقت کنید که درصورت تایپ زبان کیبورد روی EN تنظیم باشد و همچنین کلید Caps lock روی کیبورد خاموش باشد.


سوالات متداول قبل و پس از خرید فایل های مورد نظرتان :

1- کاربران: فایل را خریده ام ولی لینک دانلود برایم ایمیل نشده است. میشود دوباره برایم ارسال کنید؟

دانلود برتر: بعد از پرداخت، بصورت خودکار ایمیل طی زمان حداکثر 5 دقیقه برایتان فرستاده میشود. همچنین قسمت Spam ایمیلتان را هم چک نمایید و در صورت رویت نشدن ایمیل از طرف ما: به قسمت تماس با ما سایت رفته و از طریق شماره و ای دی تلگرام مشکل خود را مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل را حل نماییم.

2- کاربران: آیا شما برای کاربرانی که زیاد ازتون فایل میخرند تخفیف هم میدهید ؟

دانلود برتر: بله کاربرانی که بالای 10 هزار تومان از ما خرید نمایند. میتوانند به ما اطلاع دهند تا ما 1 فایل مورد انتخاب خودشون با همان قیمتی که خریداری کرده اند از سایت به رایگان برایشان ایمیل کنیم.

3- کاربران: فایل را خریداری کرده ام ولی باز نمیشود یا اینکه پسورد میخواهد.چیکار باید بکنم؟

دانلود برتر:

– فایل های فشرده شده را میتوانید با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کرده و یا مشاهده نمایید.

 – رمز کلیه فایلها در صورت لزوم عبارت www.dlbartar.com میباشد. دقت کنید که درصورت تایپ زبان کیبورد روی EN تنظیم باشد و همچنین کلید Caps lock روی کیبورد خاموش باشد.

4- کاربران: آیا شما ضمانت بازگشت وجه درصورت نارضایتی به ما میدهید؟

دانلود برتر: بله کاربران عزیز در صورت نارضایتی از طرف شما دوستان و مقبول ثمره واقع نشدن فایل های خریداری شده خود. با وجدان خود میتوانید از ما درخواست بازگشت وجه نمایید. توجه نمایید که مبلغ ناچیز فایلهای خریداری شده را ما صرف تامین هزینه سرورهای سایت میکنیم.

5- کاربران: لینک دانلود فایل خریداری خود را تا چه تاریخی میتوانیم دانلود نماییم.؟

دانلود برتر: 1 ماه. بعد از اتمام دوره 30 روزه شما اگر خواستید میتوانید بطور رایگان نیز فایل خریداری خود را دانلود کنید. برای اینکار ایمیل یا شناسه پرداخت خودتون که با آن فایل را خریداری کرده اید را به ایمیل ما بفرستید تا در سریع ترین زمان ممکن لینک دریافت را برای شما ارسال نماییم.

6- کاربران: آیا ما نیز میتوانیم برای شما فایل ارسال کنیم ؟

دانلود برتر: بله شما میتوانید پروژه های خود را به ای دی تلگرام : dlbartarcom ارسال نمایید.

7- کاربران: آیا میشود مبلغی پرداخت کنم تا آرشیو مقالات ، جزوات یا پروژه های رشته مورد نظرم را برایم بفرستید؟

دانلود برتر: بله دوست عزیز شما میتوانید با ای دی تلگرام : dlbartarcom در ارتباط باشید.

توجه: برای رفع مشکلات شما میتوانید همچنین در نظرات همین مطلب مشکلات خودرا نوشته تا به شما دوستان پاسخ دهیم.