دانلود رایگان ویندوز 10 کریترز آپدیت - Windows 10 Creators Update 15063.332 v1703 May 2017√ Windows 10 x86/x64 Creators Update (RS2 build v15063.332) ENU April 2017-Gen2

آپدیت نسخه رداستون ۲ ویندوز ۱۰ که با نام Creators Update Redstone 2 شناخته می شود عرضه شد. ورژن ویندوز به v1703 ارتقا پیدا کرده و بیلد نهایی ۱۵۰۶۳٫۳۳۲ برای آپدیت می ۲۰۱۷ این نسخه از ویندوز در نظر گرفته شده است. ویندوز ۱۰ رداستون آپدیت عظیم سالیانه مایکروسافت می باشد که از سال پیش عرضه آن وعده داده شده بود. یکی از این امکانات جدید قابلیت اضافه کردن امکانات جدید به مرورگر اِج توسط توسعه دهندگان خواهد بود،‌این فرآیند در حال حاضر برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس وجود دارد. خودِ شرکت مایکروسافت نیز پیش از این اعلام کرده بود که سال دیگر این ویژگی را در اج تعبیه خواهد کرد. ویژگی دیگر امکان انتقال بین دستگاه‌های ویندوزی در حین کار است، کاربران اپل این ویژگی را با نام Continuity میشناسند. با قابلیت Continuity‌ کاربران قادر هستند کاری مانند مرور اینترنت را با مرورگر خود بر روی کامپیوتر مک انجام دهند و گشت و گذار در اینترنت را با آیفون ادامه دهند. از ویژگی‌های مهم بروزرسانی رد استون می‌توان به پشتیبانی از افزونه‌ها در مایکروسافت اج٬ شخصی سازی بیشتر در رابط کاربری و کاشی‌های Modern UI ٬ ویژگی‌های جدید فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت٬ پشتیبانی از نصب برنامه‌های کلاسیک از طریق استور و … اشاره کرد. شما هم اکنون میتوانید این ویندوز رو بصورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دانلود نمایید.

لیست ویندوزهای قرار گرفته در Windows 10 Redstone 2 build 15063.332 مجموعه:

* Windows 10 Home – – – – STD / KMS

* Windows 10 Pro- – – – – STD / KMS

* Windows 10 Education- – STD / KMS

* Windows 10 Enterprise – STD / KMS

لیست فایل های ISO برای Windows 10 X86 8in1 Build 15063.11 v1703 RS2 ENU APR 2017 ویندوز:

* ۱۵۰۶۳٫۰٫۱۷۰۳۱۷-۱۸۳۴٫RS2_RELEASE_CLIENTCOMBINEDSL_OEMRET_X86FRE_EN-US
* ۱۵۰۶۳٫۰٫۱۷۰۳۱۷-۱۸۳۴٫RS2_RELEASE_CLIENTENTERPRISE_VOL_X86FRE_EN-US

لیست فایل های ISO برای Windows 10 X64 8in1 Build 15063.332 v1703 RS2 ENU APR 2017 ویندوز:

* ۱۵۰۶۳٫۰٫۱۷۰۳۱۷-۱۸۳۴٫RS2_RELEASE_CLIENTCOMBINEDSL_OEMRET_X64FRE_EN-US
*۱۵۰۶۳٫۰٫۱۷۰۳۱۷-۱۸۳۴٫RS2_RELEASE_CLIENTENTERPRISE_VOL_X64FRE_EN-US

Changelog for Windows 10 build 15063.332 MAY 2017 {Gen2}:

* Integrated / Pre-installed:
* Dynamic Update(s):
* KB4020001
* KB4020002
* Flash Player Security Update:
* KB4020821
* Cumulative Update:
* KB4020102

* Setupcomplete / Post-install:
* .NET Framework 3.5
* Windows Defender Updates


Windows 10 Creators Update[203] or Windows 10 Version 1703, codenamed “Redstone 2”, is the third major update to Windows 10 and the second of the four major updates planned under the Redstone codenames. The first preview was released to Insiders on August 11, 2016.

سیستم مورد نیاز:

Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster
RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit)
Free hard disk space: 16 GB
Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM driver
A Microsoft account and Internet access


راهنمای نصب:

1) ابتدا دقت داشته باشید حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد.

2) به اکسترکت فایل های فشرده بپردازید.

3) فایل ISO بدست آمده را از طریق نرم افزار RUFUS به صورت بوتیبل بر روی فلش خود کپی کنید و یا از طریق نرم افزارهای رایت ایمیج، آن را بر روی DVD رایت نمایید.

4) ویندوز را نصب کنید

5) از طریق یکی از فعال سازهای موجود در پوشه Activators ویندوز خود را به راحتی فعال سازی کنید.


آموزش فعال سازی توسط Microsoft Toolkit

پس از دانلود نسخه ویندوز مورد نظر خود، توسط آخرین نسخه نرم افزار Winrar که می توانید از اینجا دانلود کنید، فایل ها را اکسترکت کنید. سپس به صورت زیر مراحل را انجام دهید:

۱) فایل ISO بدست آمده را توسط نرم افزار RUFUS که از اینجا می توانید دانلود کنید، بر روی DVD و یا فلش خود به صورت بوتیبل کپی کنید.

۲) توصیه می شود که ویندوز ۱۰ را به صورت جدید نصب کرده و از آپگرید نمودن خودداری کنید. سیستم را ریستارت کرده و از تنظیمات BIOS، بوت را بر روی حالت DVD و یا USB Flash بنا به حالت مورد نیاز خود قرار دهید.

۳) ویندوز برای شما بوت خواهد شد. هرکجا از شما درخواست سریال شد گزینه ی Not Now را انتخاب کنید و ادامه دهید.

۴) پس از اتمام نصب، هرجا از شما درخواست سریال شد، گزینه ی Not Now را انتخاب کنید و وارد محیط ویندوز شوید.

۵) پیش از هر کاری (نصب درایورها، نرم افزارها و …) به فولدر Activator مراجعه کرده و فایل اجرایی Microsoft Toolkit 2.5.3.exe را اجرا کنید. بر روی آیکون ویندوز کلیک کنید. از نوار بالایی به بخش Activation رفته و گزینه EZ-Activator را انتخاب کنید.

۶) ویندوز را ریستارت کرده و از نسخه نهایی ویندوز ۱۰ لذت ببرید.


آموزش فعال سازی توسط KMSPico

باتوجه به وجود اختلال برای برخی از کاربران در فعال سازی نسخه های Home و Pro ویندوز، فعال سازی جدید در تاریخ ۳۰جولای ۲۰۱۵ عرضه شد که قابلیت فعال سازی تمامی نسخه های ویندوز رو دارد. برای استفاده از این فعال سازی مراحل زیر را به دقت انجام دهید:

۱) مهم ترین بخش نصب این فعال ساز، غیرفعال کردن Windows Defender و یا هر آنتی ویروسی که بر روی سیستم شما می باشد است! پس دقت داشته باشید حتما آنتی ویروس شما قبل از نصب این فعال ساز غیرفعال باشد. برای غیرفعال کردن Windows Defender گام های بعدی را انجام دهید.

۲) از منوی استارت عبارت “gpedit.msc” را تایپ کرده و دقت داشته باشید به صورت Run as Administrator حتما اجرا کنید. به آدرس زیر مراجعه کنید:

Computer Configuration -> Administrative Templates -> Windows Components -> Windows Defender

وقتی به فولدر Windows Defender مراجعه کردید، بر روی آن کلیک کنید. تعدادی گزینه در سمت راست نمایان می شوند. بر روی گزینه ی “Turn off Windows Defender” دوبار کلیک کنید تا پنجره ای جدید باز شود.

۳) گزینه Enabled را انتخاب کرده و OK را بزنید. حال ویندوز را ریستارت کنید.

۴) فایل دانلودشده را از حالت فشرده خارج کرده و فایل اجرایی “K.M.S.p.i.c.o Setup.exe” را اجرا کنید. در صورت وجود هرگونه اررور، گزینه Retry انتخاب کنید و در صورت ادامه، گزینه Ignore را انتخاب کنید تا نصب به پایان برسد.

۵) ویندوز خود را ریستارت کنید و از نسخه اوریجینال ویندوز لذت ببرید.


آموزش فعال سازی توسط KMSAuto Net 2015

راحت ترین روش فعال سازی تا به امروز، استفاده از این فعال ساز می باشد! تنها کافیست فایل اجرایی را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و بنا به فعال سازی ویندوز و یا آفیس خود، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و اجازه دهید تا نرم افزار تمامی مراحل فعال سازی را به صورت دستی انجام دهد.