دانلود رام رسمی LG K10 کاملا فارسی با پردازنده MT-6580 تست شده

دانلود رام رسمی LG K10 کاملا فارسی با پردازنده MT-6580 تست شده

با سلام دوستان و همراهان گرامی سایت دانلود برتر، امروز دانلود رام رسمی LG K10 با مشخصات چیپ MT6580 کاملا فارسی و شرکتی، تست شده بدون ایراد در تصویر و تاچ ویا آنتن و سریال را برای کاربران عزیز آماده کرده ایم.

مشخصات رام رسمی LG K10 با مدل چیپ MT6580 | فایل فلش الجی کا 10 چینی با زبان فارسی

  • این رام فابریک خود گوشی میباشد.
  • حل مشکل کد گوشی و پسورد
  • حل مشکل سریال گوشی LG k10
  • حل مشکل خاموشی و ریستارت
  • فایل فلشهای دانلود برتر بکاپ و ویروسی نیست و فایل خود کارخانه و بدون مشکل می باشند.
  • رام رسمی گوشی LG k-10 MT6580 بدون مشکل تصویر و آنتن می باشد.
  • این فایل توسط کارشناسان نرم افزار تست شده می باشد.
  • لینک دانلود بصورت مستقیم با سرور پرقدرت از سایت دانلود برتر ضمیمه شده است و همچنین قابلیت Resume  یا همان ادامه دانلود را نیز دارد.

پس از سامسونگ این بار نوبت به ال‌جی رسیده تا محصولات محبوب خود را با چند تغییر آپدیت کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. گوشی موبایل «کی 10 2017 دو سیم‌کارت» (K10 2017 Dual SIM) یکی از همین محصولات به‌روز شده‌ی ال‌جی است که در راستای تحقق این هدف عرضه خواهد شد. کی 10 جدید از باتری‌ای قدرتمندتر تغذیه می‌شود. برای این محصول تراشه‌ی MT6750 مدیاتک انتخاب شده که می‌تواند تضمین‌کننده‌ی قدرت پردازشی کی 10 2017 در انجام هرگونه عملیاتی باشد. در مرکز این تراشه پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای وجود دارد که به همراه 2 گیگابایت رم به روان‌ترشدن عملکرد گوشی کمک شایانی می‌کند. شانزده گیگابایت حافظه‌ی داخلی نمی‌تواند برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی و تصویری کافی باشد؛ بنابراین می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی از نوع microSD این فضا را تا 256 گیگابایت دیگر هم افزایش دهید. صفحه‌نمایش این گوشی موبایل 5.3 اینچ بوده و از نوع LCD است. تراکم پیکسلی 277 پیکسل بر هر اینچ، قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و رزولوشن 1280×720 از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش کی 10 جدید هستند. علاقه‌مندان به عکاسی باید بدانند دو دوربین با سنسور‌های 13 و 5 مگاپیکسل برای این مدل از گوشی‌های موبایل ال‌جی در نظر گرفته‌ شده‌اند؛ دوربین اصلی با فلشی از نوع LED همراه شده تا در مکان‌های تاریک هم بتواند تصاویر مناسبی ثبت کند؛ همچنین دوربین سلفی کی 10 2017، سنسوری 5مگاپیکسلی دارد که در مقایسه با محصولات هم‌رده خود در بازار چندان هم بالا به نظر نمی‌رسد. در آخر بد نیست بدانید سیستم‌عامل کی 10 جدید در مقایسه با نسخه پیشین خود تغییر یافته و به نسخه 7.0 بانام نوقا ارتقا پیدا کرده است؛ می‌توانید بدون هیچ‌گونه مشکلی از منو فارسی و قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی بهره‌مند شوید. یکی دیگر از تغییرات محصول جدید ال‌جی مربوط به باتری آن بوده که به ظرفیت 2800 میلی‌آمپر ساعت افزایش‌یافته است. این باتری از نوع لیتیوم‌یون است و با توجه به ساختار گوشی در دسترس کاربر برای تعویض قرار دارد. اگر کی 10 سال گذشته از نظر شما محصولی قابل‌قبول بوده و توانسته انتظارات شما را تا حد زیادی پاسخگو باشد نسخه جدید آن می‌تواند به جایگزینی قدرتمند برای آن تبدیل شود….
منبع : دیجی کالا digikala.com

شما هم اگنون می توانید فایل فلش فارسی و رام رسمی LG K10 چینی و رام انواع گوشی های چینی را از سایت دانلود برتر دانلود کنید

توجه: تهیه این رام حاصل تلاش های شبانه روزی تیم دانلود برتر بوده، خواهشمندیم از بازفروش این رام جدا خودداری فرمایید. هرگونه سوء استفاده از این رام مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

قیمت : 3000 تومان (پرداخت با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب امکانپذیر است)

بعد از پرداخت لینک دانلود نشان داده شده و به ایمیلتان نیز فرستاده خواهد شد.

[purchase_link id=”19920″ text=”اضافه‌کردن به سبدخرید” style=”button” color=”blue”]