دانلود برنامه آموزش نماز 2 برای گوشی های اندروید

امروز برای شما دوستان محترم برنامه آموزش نماز 2 را برای گوش های اندرویدی اماده دانلود کرده ایم. این برنامه شامل: آموزش نماز یومیه ، آموزش صوتی تلفظ صحیح حروف نماز توسط حجت الاسلام قرائتی در کمتر از 5 دقیقه ، اتصال به نماز جماعت ، ذکر شمار و … می باشد.شما هم اکنون میتوانید این برنامه را بصورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دریافت کنید.

این برنامه شامل قسمت های زیر است:
– آموزش نماز یومیه : با کلیک بر روی تصاویر، صوت مربوط به آن اجرا می شود.همچنین احکام مربوط نماز(مقدمات نماز، نمازهای واجب، نمازهای مستحبی و…) زیر مجموعه این بخش است.
– آموزش صوتی تلفظ صحیح حروف نماز توسط حجت الاسلام قرائتی در کمتر از 5 دقیقه
– اتصال به نماز جماعت: که شامل چگونگی اتصال به نمازجماعت با توجه به وضعیت های مختلف امام جماعت و در رکعت های مختلف است و همچنین احکام مربوط به ادامه نماز توسط نماز گزار نیز در این بخش بیان شده است.
– شکیات نماز: دراین بخش در سریع ترین زمان ممکن وبه صورتی ساده شکیات نماز آموزش داده شده است.
– استفتائات: که شامل پرسشهای ایجاد شده برای نمازگزاران و پاسخ های مربوط به آن است.
– ذکر شمار: دراین قسمت از برنامه ذکرشمار تسبیحات حضرت زهرا،ذکر ایام هفته، و همچنین ذکرشمار با قابلیت امکان انتخاب تعداد و ذخیره آن تعبیه شده است.همچنین خواص تعدادی از اذکار با استفاده از احادیث و روایات گرد آوری شده است.
– مدیریت نمازها وروزه های قضاء :دراین بخش ضمن بیان احکام مربوط به نماز و روزه قضاء، امکان مدیریت نمازها وروزه های قضا شده قرار داده شده است.
– همچنین در قسمت تنظیمات سه نوع فونت ، سه پوسته متناسب با سلیقه کاربر گنجانده شده است.